Sinds een tweetal weken zijn mijn alarmen niet meer (correctie, heel soms wel) zichtbaar op mijn IOS toestellen met IOS 18.5. Dat is zowel op Iphone als IPad zo. De webapp voor Windows werkt wel correct en geeft de alarmen perfect weer. Ook in Home Assistant zie ik de ingestelde alarmen en kan ik ze aan en uitzetten.
Als ik op een toestel waar de alarmen niet zichtbaar zijn een nieuw alarm instel, worden die blijkbaar niet opgeslaan. In ieder geval werken ze niet en ze worden niet zichtbaar in de Windows App. De alarmen die ik via de Windows app instel werken gelukkig wel.
Zeer graag een dringende oplossing. Dit geeft niet echt veel vertrouwen in het systeem.
Ik denk echt dat je daarvoor bij Apple moet zijn, temeer omdat het sinds de update naar IOS 18.5 is. Sonos is hierin geen partij dus.
Had het voor de update naar 18.5 ook. Twee toestellen zijn maar vandaag naar 18.5 geüpdatet, maar het probleem blijft!
Sonos moet ervoor zorgen dat hun app compatibel blijft! Sonos is wel degelijk partij. De app is zeer instabiel sinds mei vorig jaar na de “grote” update. Moet toegeven dat het al wat beter is, maar nog niet optimaal. Dit komt daar nu bovenop.
Oké dan zal dat wel zo zijn. Ik heb geen idee waarom het bij jou niet gaat en ik nog nooit, maar dan ook echt nooit problemen heb gehad met de ‘nieuwe’ app. Heel veel anderen wel, maar nogmaals ik nog nooit en ik gebruik het elke dag.
Ik gebruik het ook elke dag en al jaren. Heb behoorlijk veel Sonos toestellen staan. Heb zelf ook jaren bètatest gedaan. Nu goed, ik hoop dat er vlug een oplossing komt, want dit is echt vervelend.
Op het Engelstalige forum zijn hier ook berichten over.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.