Skip to main content
Beantwoord

Afspelen van andere muziekbron op play1 en play3

Na de nieuwste update krijg ik het niet meer voor elkaar om op de play1 muziek af te spelen en op de play3 een andere radio zender
Wie weet hoe dit op te lossen?
Ik kan ze wel groeperen maar dan heb ik op beide hetzelfde en dat was voor de update wel mogelijk.

Beste antwoord door weekend kwis

weekend kwis schreef:
Na de nieuwste update krijg ik het niet meer voor elkaar om op de play1 muziek af te spelen en op de play3 een andere radio zender
Ik kan ze wel groeperen maar dan heb ik op beide hetzelfde en dat was voor de update wel mogelijk.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

• Auteur
  • Novice
  • 3 reacties
  • 8 oktober 2017
Is al opgelost !

• Auteur
  • Novice
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 8 oktober 2017
weekend kwis schreef:

• Auteur
  • Novice
  • 3 reacties
  • 8 oktober 2017
weekend kwis schreef:
weekend kwis schreef:
is al opgelost!

Tim S
Forum|alt.badge.img+2
  • Sonos Medewerker
  • 5248 reacties
  • 9 oktober 2017
Goed om te horen, veel plezier van je Sonos!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen