Spotify Stopt nummers na enkele seconden en begint dan de volgende track binnen een of twee tellen, die dan vervolgens ook weer na enkele seconde afspelen stopt.
Soms duurt het best lang voor een nieuw nummer begint en af en toe stopt het afspelen compleet.
We hebben dit probleem pas sinds een paar weken.
In de app zag ik ook dat er bufferproblemen waren, dat ons netwerk niet snel genoeg zou zijn.
Er is niets in het netwerk gewijzigd, althans niets qua apparatuur of instellingen zover wij weten.
We hebben drie Ubiquiti AC Pro Acces punten in het huis: op iedere verdieping eentje.
Er is zeer weinig/geen storing in het netwerk. Er zijn nauwelijks andere Wifi apparaten (van bijvoorbeeld de buren) en het signaal is overal zeer sterk.
We hebben een 1GB netwerk van KPN en we gebruiken voornamelijk Spotify.
Volgens ons Unify Dashboard is het Wifi netwerk optimaal:
Voor mijn begrip: hoe zijn de Wifi ZonePlayers verbonden met mijn netwerk?
Er is een Play:5 verbonden via Ethernet, maar de rest via WiFi - toch lijkt het erop alsof alles via Ethernet is aangesloten volgens bovenstaande overzicht; maakt de Play5 zijn eigen Wifi netwerk aan?
Zou iemand naar diagnose 1946570786 willen kijken?
In het verleden waren er wel issues met KPN en Spotify, zou zoiets nu weer aan de hand kunnen zijn of is er iets in te stellen dat de Sonos apparaten een iets grotere buffer krijgen?
Bedankt!
Mvg,
Guido