In de nw app ben ik mijn afsppeellijsten kwijt. Muziekbibliotheek ziet hij nog wel, maar de zoekfunctie is ook foetsie. Weet iemand een workaround? Btw op de pc werkt alles na een update naar behoren.
De app even sluiten en weer openen helpt soms. Anders eens met Sonos bellen? Heb je bijzondere zaken in je netwerk, als acces points?
App sluiten helpt niet. Niets bijzonders op mi9jn NAS. Het klinkt alsof jij weet of de zoekfunctie op de muziekbibliotheek zou moeten werken? Dito de afspeellijsten?
Ik gebruik deze functie zelf niet, maar maak gebruik van Plex. Sinds 22 juli zou de zoekfunctie van de muziekbibliotheek het weer moeten doen, zie https://support.sonos.com/en-us/article/release-notes-for-sonos-software-updates
De nieuwe app/software lijkt gevoeliger voor verstoringen op je netwerk - daarom vroeg ik daarnaar. Anders misschien toch maar bellen met Sonos?
Snap 't. De zoekfunctie voor de muziekbibliotheek verscheen vandaag uit het niets. Nou de afspeellijsten nog. Thx voor je hulp/ Echt super dat je de moeite hebt genomen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.