Vraag

afspeellijst beginscherm Sonos

  • 6 June 2024
  • 4 reacties
  • 64 Bekeken

Hallo iedereen, 

Heb gisteren per ongeluk de afspeellijst en de “recently added” van mijn beginscherm van Sonos afgekoppeld. Gebruik dit vooral om Apple Music Classical via Sonos te kunnen afspelen. De afspeellijst van de app classical music komt dus niet meer op Sonos, terwijl dit voorheen wel het geval was. 
Iemand enig idee hoe ik de afspeellijst er terug op krijg? 
Of zijn er nog andere manieren om Apple Music Classical af te spelen via Sonos? 
 


4 Reacties

Uiteindelijk zelf gevonden… bedankt voor het enthousiasme 🙄

Reputatie 7

Wel een beetje negatief. Deze community is voor gebruikers om elkaar te helpen. Sinds mei is het erg druk, deels met allerlei “me too”- berichten van gebruikers die alleen maar melden dat ze een probleem (of meerdere) hebben p, maar niet wat. Juist in deze tijd kan een echte vraag wel eens over het hoofd worden gezien.

Hoe heb je het nu overigens opgelost?

…, eerder een beetje cynisch… Hoe ik het opgelost heb? Door lang te zoeken en de playlist (samen met “recently added”) terug op mijn beginscherm van Sonos te zetten. Weet echter niet meer juist hoe want ik was verschillende dingen aan het uitproberen. Maar hey, euforie…, kan nu terug afspeellijsten maken bij Apple Classical en deze koppelen zich aan Sonos op het beginscherm. Zelf gevonden, fier op mezelf 👍

Vind trouwens de update een geweldige verbetering, werkt sneller ook (bij mij toch)… Voordien wat problemen omdat ik nog met een oud systeem zit, in combinatie met het nieuwe. 
Snap reacties op internet niet, veel ontevreden

 

Reageer