Skip to main content

Hoi. Ik gebruik de Sonos app, vanzelfsprekend. Wat is handiger voor mijn vrouw? Een eigen account aanmaken met eigen muziek e.d. (Kan zij dan op de installatie?) Of aanhaken bij mij en hoe doe je dat?

Hallo @Boris76 zie dit draadje van een recente vraag. Bevat goede uitleg van de mogelijkheden. .edit: twee accounts niet mogelijk] 

Zoals in dat andere draadje wordt uitgelegd kun je niet met twee accounts werken. Wel met één account op beide telefoons of op één app wel en de andere niet ingelogd.

Het is overigens wel mogelijk om op jouw telefoon en die van je vrouw verschillende Spotify accounts aan te sturen.

Dank jullie wel. Duidelijk.

Hoi! Hoe kan ik een tweede Spotify account toevoegen? Bij mij geeft hij foutmelding aan. Heb al 1 account erin staan. 

Ik heb bij service toevoegen geklikt. 

Gewoon een service toevoegen en kiezen voor Spotify. Jij kan alleen ff niet verbinden met Spotify?

Ik weet niet waar het mis gaat, vandaag weer geprobeerd, maar hij blijft zeggen dat er een verbindingsfout is.  Terwijl ik wel goed na een website wordt geleid voor toestemming voor mijn Spotify. 

Vreemd. En als je het met een andere telefoon probeert?

Het is gelukt! Ik moest eerst de sessie van het eerste ingestelde account beëindigen.