Skip to main content
Vraag

Updat sonos connect:amp

  • 11 May 2024
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Hey Iedereen

 

Onze setup is voorlopig als volgt 

1 x Connect:Amp (bedrade boxen keuken)

2 x Sonos Era (Kantoor)

 

Ik wilde een gelijkaardige Connect:amp (enkele jaren oud, maar wel dezelfde hardwareversie als die hierboven) voor de bedrade boxen van de living installeren.

 

Vrijdag hing ik 1,5 uur met de sonos-support aan de lijn om die tweede Connect:amp die ik heb te proberen updaten, maar dat lukt dus voorlopig niet. De installatie verloopt vlot, de connect:AMP wordt gevonden, wordt toegevoegd en dan krijg ik de melding dat er een update nodig is. En dat is dus het punt dat niet gaat. Hij begint de update en geeft daarna de foutmelding 1.014. 

 

Nodige resets gedaan, alles uitgezet, via wifi en bekabeld geprobeerd, niets werkt…

 

Als ik dan in de app kijk staat hij er tussen met de melding ‘niet geregistreerd’.

 

Heeft iemand dit ooit al voorgehad en eventueel een andere tip?

 

De helpdesk escaleert mijn dossier en gaan het later verder opvolgen, maar misschien dat hier ondertussen al ervaring mee is?

 

Merci alvast voor jullie inzichten!

 

Groetjes

Roxanne 

 

 

 

2 Reacties

Vreemd, wij hebben een soortgelijk probleem…

Na de verhuis onze sonos aparaten terug willen installeren:

Sonos 1

Sonos Connect:AMP

 

De 1 gaat zonder problemen toe te voegen, daarna de connect:AMP. Deze kan gevonden worden, 

maar zegt in een laatste stap updates nodig te hebben, die hij dan niet kan uitvoeren blijkbaar. 
Heb het toestel al helemaal gereboot en heb ook al bedrade installatie geprobeerd, maar niets werkt. 
Dezelfde foutmelding blijft terugkomen. 
Erger nog, ik krijg mijn app niet meer geopend, want hij blijft melden dat de connect amp een update nodig heeft. Ik kan alleen alle stappen doorlopen, maar kom telkens uit bij fout 1000: We konden je Connect:Amp niet updaten. Controleer je wifiverbinding en probeer het later opnieuw. Dat deed ik, reeds meermaals, echter zonder succes. 

Weet iemand raad? 
Ok, het toestel is al wat jaren oud, maar ik had het toch graag gebruikt om mijn ingebouwde ArtSound boxen mee te bedienen, hetgeen voorheen trouwens prima werkte, in de vorige woning. 

 

Bedankt, 

Groetjes, 
Nele 

Reputatie 7
Badge +3

Geen idee of het hier ook de oplossing voor is, maar er circuleren berichten om de update dan via een pc of Mac te doen. 
Niet geschoten is altijd mis.

https://support.sonos.com/nl-nl/downloads

Reageer