Beantwoord

Sonos valt steeds weg ondanks Sonos Boost

  • 4 March 2021
  • 9 reacties
  • 288 Bekeken

Wij hebben in ns nieuwe huis 3x de ONE, 3x de SL, Sub, Playbar en de Boost.. ik krijg regelmatig geen verbinding met het systeem of hij geeft aan de er producten in een ruimte niet geconfigureerd zijn.. daarnaast krijg ik het Sub, SL en Playbar gedeelte niet aan de samsung tv gekoppeld. Help

icon

Beste antwoord door 106rallye 4 March 2021, 12:06

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

Waar staan de appararaten, hoe groot zijn afstanden ongeveer en hoe zijn ze verbonden ?

Reputatie 7

Hoe dicht staat je Boost bij je router? Staan alle devices op WM:0? Op welk kanaal zendt de Boost?

En voor je tweede vraag: waar gaat het mis bij het aansluiten van de optische kabel (etc.?) aan de Samsung.

Waar staan de appararaten, hoe groot zijn afstanden ongeveer en hoe zijn ze verbonden ?

Apparaten staan verdeeld over de begane grond. Tvkamer heeft de opstelling met sub, playbar en 2x SL binnen de 25m2. Overige zijn dus verdeeld.Verbonden via wifi Sonos Boost.

 

Hoe dicht staat je Boost bij je router? Staan alle devices op WM:0? Op welk kanaal zendt de Boost?

En voor je tweede vraag: waar gaat het mis bij het aansluiten van de optische kabel (etc.?) aan de Samsung.

Boost stond naast de router.. verplaats naar TV kamer met bekabelde aansluiting. Volgens mij stonden ze op WM 1. 

Optische kabel geeft de TV wel aan.. er is alleen geen geluid hoorbaar wel als ik het geluid op de TV speakers zet..

Reputatie 6
Badge +3

Toch die wireless mode even controleren, bij een Boost setup moet je juist WM:0 hebben (en 2 voor de surrounds).

Reputatie 7

Heb je helemaal geen TV-geluid van je Playbar, of alleen als de speakers van de TGV aanstaan?

Heb je je TV verteld dat hij via optisch zijn geluid moet weergeven? 

Toch die wireless mode even controleren, bij een Boost setup moet je juist WM:0 hebben (en 2 voor de surrounds).

Ga ik straks thuis doen. Waar kan ik dat aanpassen, weet jij dat?

Reputatie 6
Badge +3

Dat gaat vanzelf als de Boost op de juiste manier is aangesloten, dus bekabeld aan je router.

Heb je helemaal geen TV-geluid van je Playbar, of alleen als de speakers van de TGV aanstaan?

Heb je je TV verteld dat hij via optisch zijn geluid moet weergeven? 

Nee helemaal geen TV geluid, wel muziek. Optische uitgang stand ingesteld inderdaad.