Dag iedereen,
New guy op het forum hier, met meteen een handvol vragen :)
Ik heb een bestaande Yamaha versterker, goede speakers + een platenspeler die in de woonkamer staat. Nu wil ik echter in de keuken een Sonos speaker zetten en daarop het geluid van het vinyl naartoe sturen. Zover ik weet is dat mogelijk met een Sonos Port, maar ik heb daarover nog een paar praktische vragen;
- koppel ik die connect gewoon als bron aan mijn bestaande versterker, of moet ik die Port rechtstreeks aan mijn platenspeler aansluiten?
- als ik vinyl draai, en zet mijn versterker op phono → komt dan het geluid uit zowel mijn bestaande speakers én de Sonos speaker in de andere kamer?
- Indien ja → kan je selecteren om de OF de bestaande speakers OF de Sonos te gebruiken?
- Als het geluid uit zowel mijn bestaande speakers komt én de Sonos speaker, is er dan kan op delay tussen die speakers?
- Verder wil ik de Port ook gebruiken als ontvanger voor Airplay2, die ik dan via zowel mijn bestaande speakers als de Sonos speaker wil afspelen, dat is ook gewoon mogelijk neem ik aan? Ik wil dus de Port zowel als ontvanger (Airplay) én verzender (vinyl) gebruiken.
Alle feedback en info is welkom, bedankt om mee te denken alvast!
Vriendelijke groeten,