Ik heb me suf gezocht maar kan het niet vinden. Elke keer is er een variatie, icm BEAM of 2de AMP etc
Mijn vraag met specificaties:
Werkt de subwoofer van een ander merk dan SONOS met de AMP in de volgende opstelling:
- Sonos AMP met 3rd party front speakers
- SONOS ikea surroundspeakers & geactiveerd
- aansluiting via TV eARC
- Op dit moment geeft sonos 5.1 weer bij afspelen
- Aansluiten alternatieve subwoofer via LFE
Ik lees veel over een extra AMP voor de achterspeakers (niet mijn geval) of dat een sub wel werkt (maar niet in surround opstelling)
In het kort wil ik TV kijken met “surround ondersteunende films” waarbij de amp voorgeluid geeft, de surround speakers surround geluid (dit werkt allemaal top) maar dan met een subwoofer van een andere fabrikant (die dus werkt in surround en niet alleen in stereo).
Ik lees ook dat SONOS een update heeft uitgebracht die te maken heeft met de AMP en het wel/niet werken van een 3rd party subwoofer. Informatie van 2/3 jaar geleden hoeft dus niet nu te gelden. Ik zag op Engelstalige fora dat sommige subwoofers (zoals REL) een continue brom geven tenzij je de sub gaat aarden. Of dat ze geen ultralage frequenties weergeven.
Zo simpel, kan me niet voorstellen dat ik de enige ben. Ik hoop dat iemand me kan helpen!