Beantwoord

Project T1 Phono SB aansluiten op Amp

  • 4 January 2021
  • 2 reacties
  • 1176 Bekeken

Beste Community, ik kreeg de T1 als prachtig kerstcadeau van mijn echtgenote. Echter luk ik er niet in deze te laten afspelen op mijn bestaande Sonos systeem.

Ik heb de T1 aangesloten op de ‘IN’ poort van mijn Amp maar na het selecteren van de ‘Line in’ hoor ik het geluid van deze platenspeler - zelfs op max geluidsniveau - maar heel stil + er zit een storende ruis op.

Wat doe ik verkeerd of zie ik over het hoofd?

Dank voor jullie input en hoop binnenkort mijn oude vinyl terug te kunnen afspelen :-).

Gr, Hanz

icon

Beste antwoord door 106rallye 4 January 2021, 15:13

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7

Als je platenspeler een ingebouwde voorversterker heeft, dan moet je die aanzetten, naar het lijkt met deze knop (knopje naar LINE OUT verschuiven; het plaatje komt van Pro-Ject T1 platenspeler met Ortofon OM5e element, phonovoorversterker en elektronische snelheidsschakelaar wit | HOBO hifi):

Heeft de platenspeler geen voorversterker, dan moet die tussen de platenspeler en de Amp. Project maakt zelf ook voorversterkers: Pro-Ject Phono Box zilver Phono voorversterker | HOBO hifi

Thx voor je uiterst snelle reactie 106rallye ! Ik dacht wel dat de T1 een voorversterker had. Ik bekijk of daar inderdaad nog een afzonderlijke aan/uit knop is voorzien en koppel zeker terug zodat wij hier ook andere gebruikers over kunnen informeren ;-)