Vraag hulp en praat over je Sonos Connect, Connect:AMP, Sonos AMP en configuraties met Sonance-architectuur of je eigen luidsprekers en componenten.
Meest recente
Hi, ik heb een platenspeler via sonos connect aangesloten op mijn sonos one speaker. Er is verbinding en komt geluid uit. Echter geluid is super zacht, ook bij volume maximaal. Ik heb al opnieuw verbinding gemaakt, dit gaf geen verbetering. Wie weet hoe ik dit kan oplossen?
Mijn vraag:Kan ik de Sonos Connect rechtstreeks aansluiten op mijn eindversterkers zonder tussenkomst van een voorversterker?Louis
Hi, ik heb een Port aangesloten op homecinema set van Panasonic SA-PT850. Zowel digitaal (optische aansluiting via een omvormer van coax naar optisch) en analoog op de AUX in van de receiver. Beide optisch komt er geen geluid uit de boxen. Hoe kan ik geluid via de Port uit de homecinema set krijgen?
Goedemiddag allemaal, Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen aangezien ik nog nergens het antwoord heb kunnen vinden. Ik wil dus graag een platenspeler met Sonos Port aanschaffen. De reden dat ik graag een platenspeler wil is met name het authentieke geluid van de naald en het “gekraak” (in positieve zin). Krijg ik dit geluid ook door mijn sonos boxen als ik deze opstelling gebruik of wordt het dusdanig gedigitaliseerd dat ik eigenlijk naar spotify kwaliteit zit te luisteren? Veel dank alvast!
Kan de Sonos amp in een gesloten meubel of kast worden bediend met een Ipad of Iphone.Dus echt met de deurtjes dicht van het meubel.
BesteIk heb sinds deze week een sonos port aangeschaft om mijn surround systeem te kunnen blijven gebruiken, ik heb echter een kleine vertraging tussen het geluid uit mijn surround systeem en het geluid uit de rest van de sonos producten Ik had al 3x sonos one en 1x sonos move die perfect simultaan lopen
Ben net verhuisd en daarom bezig opnieuw mijn Sonos netwerk aan te leggen.Ik heb 3 ports en 2 daarvan blijven op mono draaien. Installatie van alle 3:port gereset naar fabrieksinstellingen port aangesloten op netwerk port toegevoegd aan Sonos via de app krijg software update daarna draait de port mono in instellingen → stereo/dual mono dual mono en stereo geprobeerd, blijft in mono draaien output analoog → mono digital output doet wel stereo en schakelt ook om bij stereo / dual mono instellingenAssociated Product: 10.0.2.12---------------------------------Port: Living Room (blijft mono spelen, digital out wel stereo)Serial Number: 48-A6-B8-22-E4-06:ASonos OS: S2Version: 13.4.1 (build 66423300)Hardware Version: 1.29.1.7-2.2Series ID: A100IP Address: 10.0.2.12WM: 0---------------------------------Port: Office (speelt stereo)Serial Number: 48-A6-B8-22-BE-40:DSonos OS: S2Version: 13.4.1 (build 66423300)Hardware Version: 1.29.1.7-2.2Series ID: A100IP Address: 10.0.2.11WM: 0 Niet blij...
Dag allen, Ik heb 4 speakers van 6 ohm die ik graag aan de sonos-amp vebind. Deze zijn van het merk Audiomonitor. Als ik het goed lees dan mag je alleen 4 speaker van 8 ohm of 4 plafondspeakers van 6 ohm van het merk Sonance aansluiten op de amp. Het idee is om ook niet voluit te gaan qua geluidsniveau. Ik was benieuwd of anderen hier ervaring mee hebben of advies voor hebben. Kan ik die van audiomonitor ook aansluiten aangezien de nominale impedantie gelijk is…..hoor graag jullie ideeen
Ik heb een Sonos Connect (gen 2) in mijn opstelling, waar ik alleen de line-in van gebruik tbv een platenspeler. Dat gaat op zich goed, de line-in is gewoon te selecteren als audiobron.echter, de connect is ook te selecteren als speaker om muziek op af te spelen, maar die doet verder niets. Is ergens een instelling die zorgt dat ik de Connect alleen als input kan gebruiken (en dus niet als speaker in de lijst zie terug komen)?
Ik heb een project platenspeler en een project (voor)versterker. Nu wil ik mijn vinyl beluisteren via de sonosboxen (heb een play 1). Wel apparaat kan ik hiervoor het best gebruiken? Had voorheen een sonos-connect, maar deze werkt niet meer. Moet ik een nieuwe connect aanschaffen, of is er een andere optie?
Hi allen, Wij hebben een systeem met 4 Symfonisk Speakers. Ik wil hier graag een Boost op aansluiten. In de app heb ik echter geen optie om een Boost toe te voegen zoals beschreven in de manual. Ook ‘Add product’ laat de Boost niet zien.De Boost is aangesloten met een Ethernet kabel aan de router. Ik heb het geprobeerd met een iPhone, Samsung, iPad en MacBook en zowel de S1 als de S2 app. Ik hoor graag jullie suggesties. Groet Tom.
In 2010 heb ik een Connect en ConnectAmp aangeschaft. Verder gebruik ik een Play 5 en Play 1.De Connect is via een ethernet kabel aangesloten op mijn router en verzorgt het signaal naar de ander componenten.De ethernet kabel is doorgelusd naar een smart tv en is gekoppeld aan een versterker met boxen.ik wil nu de Connect vervangen. Welke nieuwe Sonos component kan hetzelfde als mijn oude Connect.Op de website van Sonos kom ik er niet achter.
Ik heb nu 2 maanden de combinatie rega in mijn Sonos omgeving. Een geweldige toevoeging aan mijn bestaande set. Echter heb ik een vraag. Wanneer ik een lp opzet hoor ik heel zachtjes op de rega de muziek die dan 1 a 2 seconden later via mijn Sonos systeem wordt afgespeeld. Ik heb de audiovertraging al op Max staan (alleen audio). Zeker als je dichterbij de platenspeler zit is dit goed te horen en irritant. Is hier wat aan te doen of is dit nu eenmaal omdat analoog en digitaal zo met elkaar kunnen communiceren?
Hallo allemaal,Het lukt me niet om een goed antwoord te vinden op mijn vraag. Misschien dat deze community helpt! Het gaat om het volgende →Ik heb een Sonos Amp in de huiskamer met daarop 2 bedrade Dali-vloerluidsprekers en 2 Play 1’s als surround speaker. De Amp is via HDMI Arc gekoppeld aan de TV. Zo heb ik perfect TV-geluid maar kan ik ook goed muziek luisteren.Op de Amp zit nog een subwoofer-aansluiting. Kan ik een subwoofer (geen Sub!) via deze opstelling gewoon bedraad aansluiten en werkt ‘ie dan ook? Ik las ergens dat de subwoofer alleen in stereo-modus werkt en dat zou zonde zijn. Ben benieuwd of één van jullie dit weet. Bedankt!
Goedenavond, hopelijk iemand idee waar dit door komt. Ik heb een Sonos Connect aangeschaft die moet werken met de S2 App maar ik krijg foutmelding als ik hem wil toevoegen helaas. Ik stuur even foto mee vd melding en van het type Connect. Dank alvast (-Edit post: serienummer)
ik probeer mijn connect, wegens regelmatig geen muziek, terug te installeren. Maar ik moet steeds wachten op het wit licht, maar er blijft een geel/groen knipperen.
Beste mensen, Ineens kon ik spotify niet meer naar m'n sonos streamen. Ik heb een spotify family abbo. Iedereen in de Family heeft geen problemen met sonos.Ik heb een test member aangemaakt in de Family. Werkt als een speer met sonos. Waarom m'n eigen account niet meer ineens ? Op elke telefoon of laptop waar ik inlog :-( Mbg, Jan Iemand tips of truuks ?
Op welke wijze kan ik het beste een (sonos) platenspeler aan mijn sonos speakers verbinden?Ik heb verschillende ruimtes in huis met eigen sonos speakers, in de woonkamer bijvoorbeeld 4 keer een Play 5 speaker. Ik wil natuurlijk graag dat het geluid van de speler op alle speakers in een ruimte te horen is.Wat ik begrijp dat als ik een speler koop dat ik hem bekabeld aan 1 speaker kan verbinden. Is het geluid dan wel over de andere speakers in huis te horen? Of moet ik er dan andere zaken bij kopen?Dank Joost
Mijn Sonos is volgens wat ik kan zien op de code een model van 2017. Gisteren hoorde ik een doffe plof en het lampje van de Connect ging ook uit. Ik heb geen algemene stroomonderbreking gehad, dus het is enkel in de Connect zelf. Ik krijg hem ook niet meer in gang via andere stopcontacten. Is er een mechanische ondersteuning beschikbaar? Een softwareprobleem zou ik nog logisch vinden, maar zuiver een element dat het begeeft na nog geen 5 jaar zou ik zeer vreemd vinden. Alvast bedankt voor enige feedback!
Led lampje brand niet. Krijg geen verbinding.Reset geprobeerd. Led brandt kort wit, gaat na ca 2 seconden uit en blijft uit.Verschillende malen geprobeerd, maar het beeld verandert niet.hoe krijg ik hem weer tot leven?
Goedemiddag,Ik heb geprobeerd er uit te komen via eerder gestelde vragen op het forum maar ik ben nog niet zeker van mijn zaak..Graag wil ik een platenspeler kopen (Pro-Ject T1 Phono SB) en deze aansluiten op mijn bestaande (surround) setup:Playbar One (x2)Als dit mogelijk is wat zou ik dan nog moeten aanschaffen om de setup compleet werkend te maken? Ik begrijp dat er een versterker tussen moet, maar heb ik dan voldoende aan alleen de SONOS AMP?Ik hoor het graag!
Hallo allemaal, Het is een lastig verhaal maar ik ga proberen het zo goed mogelijk te omschrijvenIk heb gisteren een Pro-Ject T1 SB (verder in het verhaal T1) en een SONOS Connect gen2 gekocht, en geïnstalleerd in de app. Er kwam direct geen geluid uit, terwijl ik gewend ben dat het bij SONOS plug en play is. Na heel wat testen en heel wat forums gelezen te hebben, helaas nog niet tot een oplossing gekomen. Het enige wat ik hoor is een bromtoon, die verandert van frequentie zodra ik de aardedraad aanraak. Mijn opstelling is als volgt: T1 aan de Connect, er vervolgens in de SONOS app lijningang kiezen op mijn ONE. De T1 staat op ‘Line out’ en de RCA kabel zit in de ‘Audio IN’ van de Connect.Wat doet het wel en niet…De SONOS connect werkt naar mijn inziens goed, als ik bijvoorbeeld mijn computer aansluit op de Connect kan ik uren lang luisteren naar bijvoorbeeld Spotify. Sluit ik dan de T1 aan, dan moet ik geluk hebben dat hij gaat spelen, vaker niet dan wel, maar let op, als hij niet ga
Ik heb zojuist een Sonos Boost gekocht met de bedoeling een apart Sonos-netwerk te maken van mijn bestaande wifi, maar ik kan niet vinden hoe ik deze moet verbinden met de S2-app. De instructies lijken betrekking te hebben op de S1-app. Ik heb geprobeerd de boost aan te sluiten en verbinding te maken met mijn router en vervolgens een apparaat toe te voegen aan de S2-app, maar er gebeurt niets. Kan iemand helpen?
Afgelopen week mijn Sonos collectie uitgebreid met de rega p1 en de Sonos Port.installatie zoals gewoonlijk super. Het werkte binnen 10 minuten. nu zie ik echter in de app, ondanks dat ik de Port heb toegevoegd aan de bestaande installatie (woonkamer) dat er toch een aparte kamer is aangemaakt (woonkamer 2) deze weer aangepast naar woonkamer, maar het blijven 2 aparte kamers. en direct de vraag hoe ik ingesteld krijg dat wanneer ik de platenspeler aanzet deze direct het geluid af gaat spelen via het systeem?
Sinds kort stoort mijn Connect als ik ook muziek afspeel op 1 van mijn andere Sonos componenten.De connect is via een ethernetkabel aangesloten op de router.De connect stuurt andere componenten (Play 1, Play 5 en Connect:AMP) aan via WiFi.Het geluidssignaal wordt via de aangesloten versterker naar de geluidsboxen gestuurd.Tevens is een ethernetkabel doorgelust vanuit de connect naar een smart-tv.Wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.