Hoi allemaal,
Ik zou graag muziek via mijn platenspeler afspelen om mijn bestaande Sonos luidsprekers, hiervoor wil ik de Sonos Port gebruiken. De bestaande luidsprekers bestaan uit 2x Sonos One en een Arc, deze zijn ingesteld in de Sonos App als een surround set-up.
Ik heb op dit moment de Pro-Ject Debut Carbon Evo platenspeler verbonden met een Pro-ject Phonobox S2 voorversterker, die vervolgens weer is verbonden met de lijningang van de Sonos Port. De Sonos Port is ingesteld in de Sonos App, deze heb ik proberen toe te voegen in dezelfde kamer als de bestaande luidsprekers, echter laat de app twee afzonderlijke kamers zien. Tijdens het afspelen van een plaat kies ik in de Sonos app als bron de lijningang, echter komt er geen geluid uit mijn luidsprekers. Wat doe ik fout?
Ik weet zeker dat de platenspeler die verbonden is aan de voorversterker correct werken omdat ik deze als set al los heb aangesloten aan een andere luidspreker, dit functioneert goed.
Is er wellicht iets in de Sonos app wat ik moet aanpassen, ik kom er niet meer uit.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Gr Dennis