Vraag

Era 100 icm Marley stir up platenspeler.

  • 24 April 2023
  • 3 reacties
  • 251 Bekeken

Goede middag,

Ik ben vanmiddag bij een grote commerciële elektro winkel geweest, en heb daar aan vraag neer gelegd. Maar de beste man kon helaas niet het gewenste antwoord geven. En ik heb op internet redelijk gezocht maar kreeg het antwoord nog niet helemaal helder. Hopelijk kunnen jullie mij helpen! :)

Ik heb al een Sonos systeem dit bevat een Beam, met een kleine sub en 2 speakers, en eenMove. Nu heb ik zelf ook nog een Marley stir up platenspeler erbij, die wil ik ook op het Sonos systeem krijgen. Zoals ik nu weet kan dat via de Era100 dmv de "aux" uitgang met een "converter kabeltje". Als ik dit dan aansluit, en de platenspeler aan zet. Gooit de era100 het dan via het netwerk? Zodat ik over alle sonos systemen muziek hoor? Of blijft het zich alleen afspelen op de era100?

Hopelijk is mijn verhaal duidelijk genoeg, als er vragen zijn beantwoord ik die graag om het te verduidelijken.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,

Roy


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7

Ja. Je kiest dan voor de “Line in” als bron, dat kan op elke speaker.

Je platenspeler dient wel over een interne voor voorversterker te beschikken - ik kan niet zien of dat zo is. Anders moet je nog een externe voorversterker kopen.

Een minder dure oplossing zou de Sonos Roam kunnen zijn als de platenspeler bluetooth heeft. Ik ben zelf echter meer van de verbinding met een draadje.

Oke, dat is goed om te horen. Ik ben zelf ook meer van bedraad , als ik op zo een manier iets moet koppelen. Het draadje is wel pas 2 juni verkrijgbaar zag ik. 

 

Er zit bluetooth op de platenspeler, ik heb mij nog niet in de roam verdiept. Maar stel ik zou de roam ertussen zetten met bluetooth, dan gooit hem alsnog over" het hele systeem "(lees: de rest van de Sonos producten) heen? 

 

Bedankt voor je antwoord alvast!

Reputatie 7

Dat zou moeten werken, zie https://support.sonos.com/nl-nl/article/share-roam-s-bluetooth-audio-with-your-sonos-system

Als je de Roam zou bestellen bij een zaak waar je hem terug kunt sturen kun je uitproberen of dit voor jou werkt.