Beantwoord
Connect amp werkt ineens niet meer
Sinds vrijdag werkt mijn Sonos installatie helemaal niet meer, omdat mijn Sonos amp connect als basis van alle speakers ineens niet meer werkt. Meerdere kabels en stopcontacten geprobeerd, echt geen enkele reactie. Kan toch niet zomaar er mee ophouden lijkt me? Ik lees er ook diverse threads over.. Komt niet hoopvol over. Hoor graag even.
Beste antwoord door Tim S
Als de Connect:AMP geen teken van leven meer geeft, dus geen led-activiteit, en een andere kabel zal de Connect:AMP ook niet laten functioneren, dan ben ik bang dat je Connect:AMP overleden is.
Wij kunnen een omruiling aanbieden waarin we deze huidige terughalen en een vervangende er voor terug leveren.
Om dit in werking te kunnen zetten ontvangen we je probleem omschrijving graag op onze mail adres: support@sonos.com.
Beschrijf hier graag je probleem, met ook antwoord op de vraag die ik hier stel omtrent een andere kabel.
Beschrijf in deze mail ook graag het serie nummer van het toestel, je volledige naam, volledige adres gegevens en telefoon nummer.
Je zult dan spoedig een mail ontvangen met de te volgen stappen voor omruiling, met mogelijk vrij blijvende offerte als de Connect:AMP buiten garantie zou vallen.
Als hij binnen garantie valt zitten er uiteraard geen kosten aan.
Bekijk origineelWij kunnen een omruiling aanbieden waarin we deze huidige terughalen en een vervangende er voor terug leveren.
Om dit in werking te kunnen zetten ontvangen we je probleem omschrijving graag op onze mail adres: support@sonos.com.
Beschrijf hier graag je probleem, met ook antwoord op de vraag die ik hier stel omtrent een andere kabel.
Beschrijf in deze mail ook graag het serie nummer van het toestel, je volledige naam, volledige adres gegevens en telefoon nummer.
Je zult dan spoedig een mail ontvangen met de te volgen stappen voor omruiling, met mogelijk vrij blijvende offerte als de Connect:AMP buiten garantie zou vallen.
Als hij binnen garantie valt zitten er uiteraard geen kosten aan.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.