Skip to main content
Vraag

Platenspeler koppelen aan Beam Gen 2

• 11 december 2024
  • 4 reacties
  • 178 Bekeken

Hi,

Iemand die weet heeft hoe je de sonos beam Gen 2 kan linken aan een platenspeler zonder honderden extra euro’s te moeten betalen voor een Port of Amp?

Thanks!

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

4 Reacties

106rallye
  • 8387 reacties
  • 11 december 2024

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 39 reacties
  • 11 december 2024

Ik puzzel met dezelfde vraag en dacht het volgende

ik heb een Roam 2 als je nu een platenspeler met Bluetooth koppelt aan de Roam en die in het system opneemt met andere speakers. Ik zie hier en daar dat mensen dat werkend hebben. Mijn twijfel zit in de geluidskwaliteit via Bluetooth. Nu gaat het mij niet direct om super geluid, maar het moet wel goed zijn. 
een platenspeler met Bluetooth is er vanaf zo’n € 200,-. Ik heb de Roam via Bluetooth gekoppeld aan een pc en speel dan music af en dat werkt. 

Een zelfde manier zou via AirPlay kunnen echter zijn platenspelers met AirPlay kostbaar.

106rallye
  • 8387 reacties
  • 12 december 2024

En dan heb je ook nog de Victrola die via wifi met Sonos werkt. Persoonlijk zou ik via bluetooth niet snel doen. Naast zorgen over de geluidskwaliteit (en daar doe je het toch om) ben je dan afhankelijk van bluetooth én wifi, wat de kans op storingen vergroot.

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 39 reacties
  • 12 december 2024

Klopt maar dan kun je net zo goed het Sonos Essentials pakket kopen met een Era 100 wat ongeveer hetzelfde kost en met een actie van Sonos soms nog wat goedkoper. Daarmee ook volledig gesupport door Sonos.

ik zag op deze link een mooi overzicht hoe je een platenspeler aan Sonos kunt koppelen.

https://www.expert.nl/advies/platenspeler-aansluiten-op-sonos

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen