Skip to main content
Beantwoord

platenspeler Sonos i.c.m. Play5 gen2

• 29 november 2023
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

Hoi ,

Ik overweeg de aanschaf van een Sonos platenspeler en die te verbinden met 1 van de beide Play 5’s gen 2 die ik heb. Verder heb ik hier in de woonkamer een Arc en een Sub staan.

Moet ik nu bij gebruik van de platenspeler de surroundmodus van de Play5’s afhalen voor optimaal geluidsgenot of is dat nonsens en stelt Sonos dat zelf in bij gebruik van een lijningang?

Beste antwoord door Erooij

Sterker nog, wanneer de 5’s in surroundopstelling staan dan kan je hier geen platenspeler op aansluiten.

Wil je hier dus de platenspeler op aansluiten dan zou je steeds de surrounds moeten loskoppel van de Arc en een stereo-opstelling moeten maken. Ondoenlijk.

Overigens bestaan er geen Sonos platenspelers. Zij promoten een merk, maar je kunt iedere platensplen met voorversterker gebruiken.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

3 Reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4398 reacties
  • Antwoord
  • 29 november 2023

Sterker nog, wanneer de 5’s in surroundopstelling staan dan kan je hier geen platenspeler op aansluiten.

Wil je hier dus de platenspeler op aansluiten dan zou je steeds de surrounds moeten loskoppel van de Arc en een stereo-opstelling moeten maken. Ondoenlijk.

Overigens bestaan er geen Sonos platenspelers. Zij promoten een merk, maar je kunt iedere platensplen met voorversterker gebruiken.

• Auteur
  • Novice
  • 1 reactie
  • 29 november 2023

hoi, Dan kan ik dus beter de 2 ones die ik heb voor de surroundbeleving installeren en de 2 5’s permanent  gaan instellen als stereopaar voor een platenspeler?

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4398 reacties
  • 29 november 2023

Dat is inderdaad een goede oplossing.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen