Ik heb recent een Move 2 aangeschaft. Nadat eerst mijn SUB de geest gaf en vervolgens een Play 5, die dan ook nog eens als “niet herstelbaar” werden gelabeld door Sonos Support, zat er niets anders op dan een nieuw toestel aan te kopen. Wat blijkt nu, de Move 2 is niet compatibel met de app S1. Alles werkt prima op de S1 (enkele Play 1’s, een Move, enkele Play 3’s). Customer support Sonos geeft aan dat het wel mogelijk is om te installeren op een andere account met de App S2, maar dat deze niet samen kan gebruikt worden met de “oudere” installatie. M.a.w. ik migreer naar de App S2 en moet alle bestaande toestellen vervangen die niet compatibel zijn met de App S2, of ik moet de nieuwe speaker apart gebruiken. De move 2 staat in dezelfde ruimte als enkele andere speakers, dus dat is geen optie. De bedoeling is toch dat je in dezelfde ruimte, dezelfde muziek speelt. OF vervang ik alles, OF ik stop met verdere aankopen Sonos. Wat een vreemd business model ? Of is het de bedoeling dat je na enkele jaren al die dure toestellen vervangt, of ze nu werken of niet ? Ik heb intussen de Move 2 terug naar de winkel gebracht en mijn geld teruggekregen. Maar wat nu ?
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.