Sinds S2 update werkt trueplay niet meer. Ergerlijk! Vorig jaar noodgedwongen een IOS device gekocht om Trueplay te kunnen gebruiken. Sinds Trueplay eindelijk voor Android beschikbaar kwam weer overgestapt naar nieuwe Android GSM. Nu is Trueplay sinds S2 slechts te gebruiken op de Playbar. De beide Play 1 in stereo op stelling zijn niet in te stellen met Trueplay. Het geluid is abominabel! Volgens de helpdesk werkt Trueplay alleen met IOS. Wie wil deze set kopen voor weinig? IK ben er klaar mee en ga op zoek naar iets gebruikersvriendelijkers
Beantwoord
Trueplay
Beste antwoord door 106rallye
Ik ben een beetje verbaasd over je vaststelling dat “Trueplay eindelijk voor Android beschikbaar kwam ". Volgens mij is Trueplay nooit mogelijk geweest met Android. Dat dit in S2 ook niet kan is dus geen achteruitgang. Dat wordt ook door Sonos bevestigd (https://support.sonos.com/s/article/3222?language=en_US): “Trueplay is not available on Android devices, or beta versions of iOS or iPadOS." \
Met een geleende iPhone of iPad kun je overigens ook een Trueplay uitvoeren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.