Na het installeren van de nieuwe app veel problemen gehad. Na veel handelingen werkt het nu redelijk. Het enige probleem wat ik niet opgelost krijg is het volgende. Ik heb 2 systemen een op de zaak en een thuis, als ik de app start zegt hij dat hij geen systeem heeft gevonden, vaak maar niet altijd staat bij de zelfde melding onderaan dat hij een systeem heeft gevonden en vraag of ik deze wil verbinden. Waarom start hij niet meer gewoon op met het gevonden systeem? Dit is zowel op de zaak als thuis.
Beantwoord
nieuwe app ziet systeem niet
Beste antwoord door 106rallye
Een gastennetwerk is ervoor gemaakt dat apparaten die erop zijn aangesloten elkaar niet “zien”. Sonos apparaten moeten zowel elkaar als je telefoon kunnen “zien”. Gastennetwerk voor Sonos wordt dus niet enkel afgeraden; het werkt gewoon niet.
Als je verder niets gedaan hebt weet je systeem enkel het gastennetwerk. Dan moet je het systeem op het juiste netwerk zetten. Zie https://support.sonos.com/nl-nl/article/connect-sonos-to-a-new-router-or-wi-fi-network
N.B. Alle instellingen zittenden je systeem. De app is enkel een afstandsbediening. Verwijderen van de app beïnvloedt je systeem en de instellingen dus niet.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.