Skip to main content
Beantwoord

Sonos one blijft wit knipperen na mislukte update

• 26 november 2023
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Tijdens het uitvoeren van een update is de stroom uitgevallen en nu blijft het lampje bovenop wit knipperen. Ook als ik van de stroom afhaal, knop achterzijde indruk en weer aanzet en vasthoud, blijft hij wit knipperen.

Tevens geprobeerd om de one hard met een kabel aan mijn netwerk te koppelen, helaas blijft het witte lampje dan ook knipperen. 

Wie heeft hier ervaring mee?

Beste antwoord door 106rallye

Je geeft een combinatie van toetsen aan die je indrukt. Ik realiseer me nu dat dat inderdaad de reset zou kunnen zijn. Een eventuele melding waar Sonos iets mee zou kunnen is nu echter ook weg. Misschien toch eens bellen met Sonos?

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

106rallye
  • 8440 reacties
  • 26 november 2023

Hier de betekenis van de lampjes: https://support.sonos.com/nl-nl/article/sonos-led-lights

Heb je de speaker gereset? Moet hij opnieuw worden toegevoegd?

• Auteur
  • Novice
  • 2 reacties
  • 26 november 2023

Ik weet wat de betekenis is van de lichtjes en ik weet dat hij in een loop blijft tijdens het updaten. Het klassieke resetten lukt dus niet zoals je hierboven kunt lezen. 

106rallye
  • 8440 reacties
  • Antwoord
  • 26 november 2023

Je geeft een combinatie van toetsen aan die je indrukt. Ik realiseer me nu dat dat inderdaad de reset zou kunnen zijn. Een eventuele melding waar Sonos iets mee zou kunnen is nu echter ook weg. Misschien toch eens bellen met Sonos?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen