Mijn playbar kan ik niet aan het systeem toevoegen.
als ik alle stappen doorloop, loop ik vast met de opmerking “de verbinding wordt afgerond”
het lampje brandt constant groen, maar kennelijk wordt er geen goede verbinding gemaakt
wat kan de oorzaak zijn en hoe los ik het op.
peter westenberg
Beste antwoord door Erooij
Een fabrieksreset is nooit handig om te doen en zou ook niet nodig moeten zijn. Dat is altijd echt een laatste redmiddel. Heb je al geprobeerd om de playbar bekabeld aan te sluiten? Na installatie kan deze dan eventueel weer afgekoppeld worden.
Anders zou ik even contact opnemen met Sonos om erachter te komen wat er mogelijk aan de hand is.
Een fabrieksreset is nooit handig om te doen en zou ook niet nodig moeten zijn. Dat is altijd echt een laatste redmiddel. Heb je al geprobeerd om de playbar bekabeld aan te sluiten? Na installatie kan deze dan eventueel weer afgekoppeld worden.
Anders zou ik even contact opnemen met Sonos om erachter te komen wat er mogelijk aan de hand is.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Je keuze kan je altijd aanpassen bij cookievoorkeuren in je profielinstellingen. Meer informatie.