Ik heb verschillende producten van SONOS via het upgradeprogramma vervangen
ik vind het zonde om ze weg te gooien
kan de oude SONOS CONNECT en de oude SONOS CONNECT AMP nog geactiveerd worden, zodat mijn zoon ze nog zou kunnen gebruiken op zijn studentenkamer met zijn muziekinstallatie.
ik veronderstel dat dit alleen zou kunnen met de S1 app
Moet ik iets speciaals doen om die apparaten te reactiveren?
met vriendelijke groeten
jef
Beste antwoord door 106rallye
Er was een korte periode in 2019 dat Sonos apparaten onder het upgrade-programma op afstand deactiveerde. Daarna waren ze niet meer bruikbaar. Is dat met jouw devices ook gebeurd, dan is het einde verhaal: ze zijn niet meer te activeren.
Er was een korte periode in 2019 dat Sonos apparaten onder het upgrade-programma op afstand deactiveerde. Daarna waren ze niet meer bruikbaar. Is dat met jouw devices ook gebeurd, dan is het einde verhaal: ze zijn niet meer te activeren.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Je keuze kan je altijd aanpassen bij cookievoorkeuren in je profielinstellingen. Meer informatie.