Ik heb een platenspeler met een losse voorversterker en twee losse passieve speakers. Nu zou ik graag daar een Sonos-opstellinkje aan willen toevoegen, om ook te kunnen streamen, en een extra speaker te hebben elders in de kamer en de platen te kunnen afspelen. Ik heb de indruk dat dit kan met Sonos Port en een losse Sonos-speaker (One of Five), maar heb een paar vragen.
- Kan dit inderdaad met de Port? Ik kan een Port met RCA-kabels aansluiten op mijn voorversterker toch?
- In dat geval krijgt de Port een RCA-kanaal op de voorversterker, net als de de platenspeler. Op welk kanaal moet ik de versterker dan zetten om vinyl af te kunnen spelen?
- Is het mogelijk om dan muziek op mijn passieve speakers en een Sonos-speaker gelijktijdig af te spelen? Kan dat voor platen, maar ook voor streaming? Zit er dan geen vertraging op het geluid bij de Sonos-speaker?
- Is het mogelijk om de Sonos-speaker of de analoge speakers uit te zetten, zodat je maar op één van de twee afspeelt? Of moet het altijd allemaal gelijktijdig?
Hopelijk weet iemand hier het antwoord op. Alvast bedankt!
Groet, Ruud