Ik heb al enige tijd een Symfonisk Boekenplank speaker, maar sinds ik afgelopen week een nieuwe router en Wifi-punt (van T-Mobile) heb geïnstalleerd, hapert de verbinding en valt het geluid onregelmatig enkele seconden weg om vervolgens door te spelen.
Edit: Overigens heb ik ook 2 stuks Play:1, deze werken ook op het nieuwe wifi-netwerk perfect en zonder hapering
Ik zag al dat ik niet de enige ben, maar kan niet echt vinden waar deze vraag onder valt (verplaatsen naar de juiste? graag!)
Diagnoses worden niet uitgelezen op dit forum. Je zult hiervoor maandag even moeten bellen met Sonos.
Zou een meelezende Sonos medewerker wat meer kunnen zeggen over de toch wel veel voorkomende problemen met de Symfonisk? Het valt op dat, zoals ook hier, heel vaak de overige apparatuur wel werkt en alleen de Symfonisk voor problemen zorgt. Of soms ook de overige apparatuur, maar dit wordt dan opgelost door de Symfonisk er tussenuit te halen. Dit kan toch haast geen toeval zijn en niet simpel op te lossen met een netwerkaanpassing, want waarom werkt de rest dan wel.
Diagnoses worden niet uitgelezen op dit forum. Je zult hiervoor maandag even moeten bellen met Sonos.
Zou een meelezende Sonos medewerker wat meer kunnen zeggen over de toch wel veel voorkomende problemen met de Symfonisk? Het valt op dat, zoals ook hier, heel vaak de overige apparatuur wel werkt en alleen de Symfonisk voor problemen zorgt. Of soms ook de overige apparatuur, maar dit wordt dan opgelost door de Symfonisk er tussenuit te halen. Dit kan toch haast geen toeval zijn en niet simpel op te lossen met een netwerkaanpassing, want waarom werkt de rest dan wel.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Je keuze kan je altijd aanpassen bij cookievoorkeuren in je profielinstellingen. Meer informatie.