Skip to main content
Beantwoord

Sonos Windows app

• 22 februari 2025
  • 5 reacties
  • 80 Bekeken

Ik kan de windows app niet meer updaten en ik zie ook geen windows app bij downloads.
Gaat Sonos stoppen met deze app? Iemand ook problemen met de update? Iemand misschien een oplossing?

Beste antwoord door Erooij

Helaas heeft er weer iemand dit onderwerp als beantwoord neergezet, terwijl vraagsteller nog niet lijkt geholpen.

@ferry61 , heb je nu wel de windowsapp kunnen downloaden? 
Ik weet niet hoe het met Windows is, maar bij Apple is de app voor Apple OS ook minder functioneel dan die voor de iPhone of iPad. 
De web-app is zeker nog geen goede vervanger maar volgens mij is deze ook nog in ontwikkeling.

Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 22 februari 2025

106rallye

Sonos heeft aangekondigd op termijn met de app te stoppen. Maar nu nog niet.

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 22 februari 2025

En dan kan je gebruikmaken van een web-app.

https://login.sonos.com

• Novice
  • 25 februari 2025

Helaas ben ik niet verder gekomen met de antwoorden. Ik blijf problemen hebben met windows app. 

De web-aap vind ik geen vervanger. De installatie reageert vertraagd wanneer ik volume wilt aanpassen. In de windows app kan je met scroll-wiel je volume aanpassen. Ook kan ik geen tonen, bassen enz aanpassen in de web-app. De web-app is een slechte vervangen voor de windows app dus is dat een oplossing.

Ik ga hier verder zoeken omdat ik niemand hoor die hier ook van last van heeft?

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 25 februari 2025

Helaas heeft er weer iemand dit onderwerp als beantwoord neergezet, terwijl vraagsteller nog niet lijkt geholpen.

@ferry61 , heb je nu wel de windowsapp kunnen downloaden? 
Ik weet niet hoe het met Windows is, maar bij Apple is de app voor Apple OS ook minder functioneel dan die voor de iPhone of iPad. 
De web-app is zeker nog geen goede vervanger maar volgens mij is deze ook nog in ontwikkeling.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen