Hoi,
ik heb een aantal Play1's en een Move.
Inmiddels heb ik al ik weet niet hoe lang last van de Sonos App die niet reageert, kamers niet kan toevoegen, te pas en te onpas als melding geeft dat er niet verbonden kan worden. Volume regeling werkt soms wel, soms niet. Schermen lijken soms niet geupdate (huidig nummer klopt dan bijvoorbeeld niet). Kortom,
Ik heb wel eens de helpdesk gebeld en die konden dan niet echt wat geks vinden. Gaven aan dat iedereen wel last had dat het soms slecht reageerde en er met een update hopelijk verbetering zou komen. Dat was ook al een half jaar geleden.
Wat kan nou toch de oorzaak zijn dat het zo slecht werkt? Ik heb een TP link mesh wifi systeem maar zelfs met 1 TP link lijkt de boel slecht te werken. Bekabeld aansluiten is helaas geen optie.
Is er ergens een soort handleiding die je af kan lopen om als het ware veel voorkomende problemen af te vinken dat het daar niet aan kan liggen?
Ik lees ook wel over downgraden naar S1 controller? Welke functionaliteit mist dan? Zijn er met de S1 controller ook problemen of is het alleen met S2?
Wat waardeloos zeg, ik zou echt noooooit meer iemand adviseren om Sonos te kopen. Maar wat dan wel?….