Sinds een paar weken mijn SONOS app geüpdatet. Als gevolg daarvan kan ik mijn muziekbibliotheek op mijn NAS niet meer gebruiken. Vorig jaar net een NAS gekocht omdat SONOS bij een eerdere update de mogelijkheid op de app om inhoud van een eigen device af te spelen had laten vervallen. Ik vind deze gang van zaken eigenlijk schandalig en niet bepaald gebruikersvriendelijk. Als de nieuwe app nog zoveel onvolkomenheden heeft zorg er dan voor dat klanten ook de vorige app kunnen blijven gebruiken. Feitelijk zou een nieuwe app niet geïntroduceerd mogen worden totdat proefondervindelijk is vastgesteld dat deze aan alle eisen voldoet. Deze hele gang van zaken is voor mij reden om niet opnieuw voor het merk SONOS te kiezen. Er zijn inmiddels genoeg aanbieders die minstens dezelfde kwaliteit bieden en klantvriendelijkheid aanmerkelijk hoger in het vaandel hebben staan. Daarnaast hebben zij de mogelijkheid om eigen content ofwel via bluetooth ofwel via wifi zonder problemen te kunnen blijven afspelen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.