Op het startscherm Mijn Sonos stond het Spotify-account van mijn vrouw (als laatste toegevoegd aan ons account). Ik heb dat verwijderd van Mijn Sonos, in de veronderstelling dat ik in plaats daarvan mijn eigen Spotify-account (ook gekoppeld aan Sonos) aan het startscherm zou kunnen toevoegen. Maar ik vind nergens zo'n optie. Hoe voeg ik Spotify toe aan het startscherm Mijn Sonos?
Beantwoord
Spotify toevoegen aan startscherm
Beste antwoord door FlorisMK
De reset levert 2 Sonos Radio-opties op in het Mijn Sonos-scherm: Sonos Radio ontdekken en Trending in Nederland. En dat gaf me wel de oplossing!
In Sonos Radio op de Bladeren-pagina (de tweede, met het muzieknootje) vielen me ineens de sterretjes op naast de verschillende categorieën. Daarmee blijk je iets als favoriet te kunnen markeren, en dan verschijnt het op Mijn Sonos. Op die manier kan ik dus ook onderdelen van de Spotify-bibliotheek aan Mijn Sonos toevoegen. Die sterretjes staan bij alle onderdelen van de bibliotheek van Sonos, dus op die manier kan je aan Mijn Sonos toevoegen wat je maar wilt.
Opgelost!
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.