Heb nu sinds juni twee Sonos Ones, met als streamingsdienst YouTube Music. Heb een Premium abonnement. Ik ben enorm teleurgesteld in de facilitering door Sonos om YTM optimaal te kunnen gebruiken. Om te beginnen synchroniseert de Sonosapp niet met YTM. Moet dus zelf alles gelijktrekken?! Direct afspelen vanuit YTM biedt meer mogelijkheden, betere lay-out, en betere uitvoering. Zo heb ik steeds meer last van het blijven ' hangen' van playlists via Sonos, slaat hij steeds meer nummers over die dan ' niet toegankelijk ' zijn (zonder Sonos géén probleem), weigert hij nummers aan een bestaande playlist toe te voegen, weigert de naam van een playlist aan te passen, enfin, een en al ellende. En nee, ik wil geen andere streamingsdienst. YTM biedt mij qua bibliotheek precies wat ik wil. Ik vind het om te janken dat ik bijna 400 euro heb uitgegeven aan die Sonos-speakers en dat Sonos het dan blijkbaar niet belangrijk genoeg vindt om streaming dan ook goed te laten functioneren. Deze conclusie trek ik na research op dit forum, waar over dit onderwerp nagenoeg niks te vinden is dat wijst op een adequate aanpak door Sonos van dit probleem, en het bestaan van een aparte app Sonostube die blijkbaar nodig is om YTM wél te laten werken op Sonos. Als ik Sonos was zou ik me dit ernstig op mijn fatsoen trekken. En nou vort aan het werk om mijn problemen op te lossen Sonos. Tot dat moment zal ik eenieder afraden om Sonos aan te schaffen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.