Beantwoord
Equalizer en volume niet te regelen
Ik loop tegen een heel vreemd probleem aan.
Het is niet meer mogelijk om via de Sonos ios app de equalizer instellingen aan te passen.
Als ik deze functie aanklik dan krijg ik de melding:
“Equalizer-instellingen zijn niet beschikbaar als uitgangsniveau van Sonos-speler is ingesteld op vast”.
Als er muziek wordt afgespeeld op de One’s (stereo) dan zie ik in de app niet wat er afgespeeld wordt. Geluidsniveau staat op 0, maar muziek wordt wel afgespeeld. Ik kan echter wel vanaf de sonos app een stream opstarten.
Ook bij de MacOS app speelt precies hetzelfde.
De One’s heb ik inmiddels een factory reset gegeven en als nieuw systeem geconfigureerd.
Sonos app op IOS opnieuw geïnstalleerd.
Helaas zonder het gewenste resultaat.
Heeft iemand een idee?
Het is niet meer mogelijk om via de Sonos ios app de equalizer instellingen aan te passen.
Als ik deze functie aanklik dan krijg ik de melding:
“Equalizer-instellingen zijn niet beschikbaar als uitgangsniveau van Sonos-speler is ingesteld op vast”.
Als er muziek wordt afgespeeld op de One’s (stereo) dan zie ik in de app niet wat er afgespeeld wordt. Geluidsniveau staat op 0, maar muziek wordt wel afgespeeld. Ik kan echter wel vanaf de sonos app een stream opstarten.
Ook bij de MacOS app speelt precies hetzelfde.
De One’s heb ik inmiddels een factory reset gegeven en als nieuw systeem geconfigureerd.
Sonos app op IOS opnieuw geïnstalleerd.
Helaas zonder het gewenste resultaat.
Heeft iemand een idee?
Beste antwoord door Tim S
kempet schreef:
ik heb exact hetzelfde issue. Ik heb al mij Sonos speakers (3x One, 1 Beam + Sub) ook naar fabrieksinstellingen gezet. Hierna was het na opnieuw toevoegen inderdaad weer mogelijk om in de iOS app te zien wat er werd afgespeeld + geluidsniveau. Echter wanneer ik iets afspeel van de televisie via HDMI ARC zie ik dit niet terug in de App, verder kan ik ook geen Equalizer instellingen aanpassen voor de Beam + Sub in de iOS App (de sub wel weer in de Windows applicatie).
Wil je vragen ons te bellen zodat we degelijk onderzoek kunnen doen.
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Beide gratis nummers te bereiken van 10:00 tot 18:00 op werkdagen.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.