Beantwoord
onregelmatige storingen met oa Tunein
Goededag allemaal, ik heb 2x sonos play 1 en de playbar. Op zich ben ik tevreden, echter helaas regelmatig (te vaak) met problemen met verbinden te maken. De playbar heb ik bedraad op mijn netwerk aangesloten. Probleem wat op dit moment speelt is dat ik via de app (Apple Iphone 8plus) geen radio af kan spelen. Ik krijg dan de melding "Kan radiostation niet afspelen". Op dit moment heb ik een omweg en dat is dat ik via de NPO radio2 app via mijn telefoon afspeel op de TV (sony). Ik kan dan volume in de Sonos app harder en zachter zetten. Maar wil ik vervolgens via de sonos app een ander radio station (via Tunein) selecteren, krijg ik wederom de melding "Kan radiostation niet afspelen". Als ik vervolgens kijk in de Spotify app op mijn telefoon bij "verbinden met een apparaat" staat daar alleen "Deze iPhone" en afspelen op KD-49XF9005 (mijn Sony tv). Het sonos systeem staat hier dus niet bij.... Kunnen jullie het nog volgen? Ik weet even niet meer wat ik kan doen. Dus hulp gevraagd. Alvast bedankt!!
Beste antwoord door Ryan A
Probeer even een andere ethernetkabel. Wat voor model router heb je van Ziggo? Is de uitval met meerdere zenders of doet zich het alleen voor bij 1 radio zender.
Bekijk origineelReageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.