Skip to main content
Vraag

Computermuziek afspelen via Sonos

• 23 december 2015
  • 3 reacties
  • 842 Bekeken

Wanneer ik een mp3 op mijn computer wil beluisteren en de file open "afspelen met ...." kan ik ook kiezen om deze file te openen met de verschillende Sonosplayers. Als ik dat doe, gebeurt er eigenlijk niets. Iemand enig idee wat er misloopt???
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Reageren op dit topic is niet mogelijk.

Ryan A
Forum|alt.badge.img+2
  • Sonos Staff
  • 27 december 2015
pol schreef:
Wanneer ik een mp3 op mijn computer wil beluisteren en de file open "afspelen met ...." kan ik ook kiezen om deze file te openen met de verschillende Sonosplayers. Als ik dat doe, gebeurt er eigenlijk niets. Iemand enig idee wat er misloopt???

Dit is afspelen via Windows Media Player, wordt niet echt ondersteund door ons, in sommige gevallen zal het werken maar het kan zoals je ziet mis gaan of helemaal niet werken. Wat misschien beter is, is om een Muziek Bibliotheek aan te maken. Hiermee maak je Sonos bekent met de liedjes op de computer. Zie het volgende artikel.

• Novice
  • 16 januari 2021
Ryan A schreef:
pol schreef:

Dit is afspelen via Windows Media Player, wordt niet echt ondersteund door ons, in sommige gevallen zal het werken maar het kan zoals je ziet mis gaan of helemaal niet werken. Wat misschien beter is, is om een Muziek Bibliotheek aan te maken. Hiermee maak je Sonos bekent met de liedjes op de computer. Zie het volgende artikel.

De verwijzing naar het artikel van de quote hierboven werkt niet meer https://sonos-nl.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/780

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 16 januari 2021

Je reageert op een topic van 5 jaar geleden. Kans is natuurlijk wel heel groot dat een link dan niet meer werkt.

Is dit waar je naar opzoek bent?

https://support.sonos.com/s/article/257?language=nl_NL

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen