Gisteren een halve dag aan het klooien geweest met een Sonos Beam Gen 2 (geupgrade van een Gen 1) op een Philips.55OLED705/12… zo om de 20 sec een dropout van geluid via de TV. 4 x HDMI met op alle HDMI’s ARC. Dus het zou niet uit mogen maken welke poort ik zou gebruiken..nou dus wel. Tijdens het afspelen viel het signaal naar de Beam gewoon om de 20 sec gewoon weg voor een paar seconden. Ik heb toen de bronnen (sources) in beeld gezet en zag tot mijn verbazing dat de HDMI poort waar de Beam aanhangt aan het switchen was tussen Sonos Beam en PVT. Nu heb ik geen enkel idee wat PVT was/is (enkel de Beam en de Ziggo decoder zaten in een poort) maar ik heb het uiteindelijk op weten te lossen door de Beam op HDMI port 3 aan te sluiten en toen werkte het perfect en geen storingen meer. Op HDMI poort 1 en 2 bleef die maar switchen tussen Beam en PVT. (Poort 4 heb ik niet geprobeerd vanwege slechte bereikbaarheid) Wat is PVT als mogelijke bron? iemand een idee?
Beantwoord
Wat is PVT als mogelijke bron?
Beste antwoord door HenkV
Niemand? Mijn volgende TV wordt zeker geen Philips TV.. Valt echt op dat ze zwaar achter lopen.. Modellen (recente) van 2000 euro zonder eArc, een Lan poort van max 100MB, zeer zwakke WiFi implementatie (mijn iPone gaat 3 x zo snel. Bah.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.