Mijn sonos maakt geen verbinding meer met het netwerk. Beam is via kabel aangesloten de rest via WiFi. Maar de app kan niks meer vinden.Wie zou mij kunnen helpen. Heb de router al een reset gegeven. Mijn beam ook. Dan ziet hij hem wel om toe te voegen maar ook dat doet hij niet.
Sonos kan geen verbinding maken.
Beste antwoord door 106rallye
Omdat je Ziggo niet in bridge modus staat heb je nu twee netwerken: zowel Ziggo als TP-link werken als router (wat overigens wordt afgeraden, zie https://www.coolblue.nl/advies/tips-voor-uitbreiding-wifi-netwerk.html). Je telefoon kan het Ziggo-netwerk niet bereiken (wifi daarvan staat uit en de telefoon verbindt met het TP-link netwerk) en dus de Beam niet.
Sonosnet heb je als je meerdere Sonos “kamers” hebt, dus meerdere speakers of sets van speakers en één van de speakers (liefst geen surround of Sub) is bedraad aangesloten. Het beste is om de meest centraal gelegen speaker bedraad aan te sluiten. De Move en de Roam maken geen gebruik van Sonosnet overigens, die blijven op je wifi.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.