Na een update van mijn Philips 55oled804/12 blijft het geluid van de tv aan terwijl voorheen de Sonos beam het geluid overnam.
Als ik de stroom ervan afhaal en weer terug doet alles het weer een paar keer,daarna weer hetzelfde.
Please help,al van alles geprobeerd.
Kom er niet uit.
Beste antwoord door Rein122
Hi, Ik heb hetzelfde probleem na de update. Ik heb geen Sonos, dus daar ligt het niet aan. Super irritant. Even de sterker erin en eruit van de TV, dan doet hij het weer goed. Maar dat wil je niet elke keer. Het is duidelijk een fout van Philips in de firmware update. Er is ook nog geen nieuwe update beschikbaar en ik zie nergers een optie om de update terug te draaien of naar een oudere versie terug te gaan. Iemand al een oplossing gevonden?
Bij instellingen (audio out) van je Philips tv de interne speakers van de tv uitschakelen zou de oplossing kunnen zijn. Bij mijn tv (ik heb dezelfde) werkt dat uitstekend.
Ik heb helaas precies hetzelfde probleem. TV is woensdag ge-update en sindsdien heb ik hier ook last van. Ik lees graag mee of er een oplossing gevonden wordt. :)
Aangezien de bovenstaande berichten, raad ik je aan om de Songle-adapter te gebruiken tussen de Beam en de TV. Dat is een korte kabeltje met een HDMI-ingang en een optische aansluiting aan de andere kant. De optische aansluiting moet in de TV bij optisch en de HDMI-ingang moet in de HDMI-kabel die van de Beam komt. Mogelijk zou je ook de geluidsuitgang in de TV-instellingen moeten aanpassen van HDMI naar optisch. Ook belangrijk is dat je de TV-luidsprekers uitschakelt in de TV-instellingen, mochten ze niet automatisch uitgaan door de Beam via Songle aan te sluiten.
Zoals je zelf al aangeeft, is het probleem ontstaan na een update van de Philips TV.
Is er een mogelijkheid om de TV te downgraden? Zo niet of wanneer je dit niet wenst, dan zou ik toch ook eens even contact opnemen met de klantenservice van Philips.
Aan onze kant is er niets gewijzigd en hetgeen wat je kon proberen om het probleem op te lossen heeft vooralsnog niet geholpen.
Hi, Ik heb hetzelfde probleem na de update. Ik heb geen Sonos, dus daar ligt het niet aan. Super irritant. Even de sterker erin en eruit van de TV, dan doet hij het weer goed. Maar dat wil je niet elke keer. Het is duidelijk een fout van Philips in de firmware update. Er is ook nog geen nieuwe update beschikbaar en ik zie nergers een optie om de update terug te draaien of naar een oudere versie terug te gaan. Iemand al een oplossing gevonden?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Je keuze kan je altijd aanpassen bij cookievoorkeuren in je profielinstellingen. Meer informatie.