Skip to main content
Vraag

arc aansluiting op loewe van 2010

• 17 februari 2020
  • 9 reacties
  • 804 Bekeken

Weet iemand of een loewe tv van 2010 reeds een arc HDMI had? Of een optische kabel voorzien had? Ik heb net een beam gekocht, maar kan hem niet aansluiten. Wie helpt mij? 

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Frank N
Forum|alt.badge.img+3
  • Retired Sonos Staff
  • 1569 reacties
  • 18 februari 2020

Als je het modelnummer hebt kunnen we het opzoeken. Als je dat niet kan vinden wil ik een foto zien van de achterkant van de tv met alle aansluitingen duidelijk zichtbaar en goed verlicht.

• Auteur
  • Novice
  • 2 reacties
  • 18 februari 2020

In bijlage de fito

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4407 reacties
  • 18 februari 2020

Geen rechtstreekse aansluiting op deze tv. 
Mogelijk dat je met een verloop van coax naar spdif toch eea kan aansluiten. Ik heb hier zelf geen ervaring mee.

• Auteur
  • Novice
  • 2 reacties
  • 18 februari 2020

oei.. wil dit zeggen dat ik de beam niet kan aansluiten? wat is een “verloop van coax” ?

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4407 reacties
  • 18 februari 2020

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4407 reacties
  • 18 februari 2020

Overigens zou er ook nog een mogelijkheid zijn om tv geluid via een eventuele ontvanger van je provider naar je Beam te sturen. Ik weet niet hoe je je tv signaal binnenkrijgt. Zelf heb ik een Humax kastje, welke je zou kunnen verbinden met je Beam. 

• Junior
  • 6 reacties
  • 12 december 2020

Hi,

Hier ook een Loewe tv uit de prehistorie. Sinds 2018 gebruik ik de Beam digitaal gekoppeld via Apple TV en Airplay. Niks kabels nodig. Wel goede hdmi-kabel tussen Apple TV en Loewe gebruiken.

groet

Chris

106rallye
  • 8440 reacties
  • 12 december 2020

Als de Loewe geen HDMI-ARC heeft, gaat er geen geluid van de TV naar de Beam. Als je het geluid via Airplay van de Apple TV naar de Beam gaat, heb je zelfs geen kabel tussen Beam en TV nodig. Kan een work around zijn.

• Junior
  • 6 reacties
  • 12 december 2020

Precies, werkt hier al zo sinds intro van de Beam

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen