Beantwoord
geen surround meer bij gewoon tv kijken sinds vervanging tv
Ik heb een playbar, sub en 2 play 1. Sinds ik mijn Sony bravia kdlw605b vervangen heb door een Sony bravia kdaf8 heb ik bij geen enkele zender nog surround. Ook niet bij radiozenders. Netflix en apple tv werken wel. Bij mijn vorige tv werkte de surround bij alle kanalen.
Beste antwoord door Sjoop1985
Als Sonos aangeeft een 5.1 signaal binnen te krijgen, ligt het daar in ieder geval niet aan. Het is een beetje moeilijk, aangezien je via Apple TV etc. wél surround zegt te horen.
Onderstaand is daarom ook een beetje vergezocht, maar wie weet:
Bekijk origineelOnderstaand is daarom ook een beetje vergezocht, maar wie weet:
- Hebben je surrounds een goede verbinding? In het menu instellingen kamer, zie je daar bij de kamer waar de opstelling staat [kamernaam] (+Sub+LS+RS)? Als er vraagtekentjes staan, bijvoorbeeld (+Sub+?+?), dan zou je eens kunnen beginnen beide surround van de stroom af te halen en daarna weer aan te zetten.
- Kijk ook eens bij de instellingen van de kamer onder "geavanceerde audio" > Instellingen surround. De surround speakers zouden "aan" moeten staan, en je kunt het volume van de tv eens naar maximaal zetten.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.