Beantwoord
Playbase is verdwenen uit de controller app, niet te vinden via wifi of bekabeld.
Sinds vandaag is mijn playbase niet meer te vinden in de controller app. Hij zit bekabeld aangesloten op mijn router via een switch bij de tv. Het lampje brand zoals gewoonlijk wit. Het geluid van de tv is ook nog steeds te regelen. Het probleem zit hem dus dat ik hem niet kan vinden in de controller app en hierdoor geen muziek kan streamen naar de playbase.
Ik heb alle troubleshooting methodes al geprobeerd via de sonos website.
Ik heb ingelogd in de router op mijn lan vind ik een sonoszp (ik weet niet of dit de playbase is, ik heb namelijk ook nog een sonos one) verder heb ik mijn wifi via een mesh systeem los van de router lopen hierop kan ik apparaten checken en alleen de one word gevonden. Ook via netwerk op mijn laptop vind ik alleen de sonos one.
Ik ben de playbase dus compleet kwijt op het netwerk. Wie weet wat ik kan doen om hem weer actief te krijgen.
Ik heb geen nieuwe router of iets dergelijks. Het enige wat ik heb gedaan is op mijn nieuwe laptop de sonos controller geïnstalleerd. Dat is het enige wat deze week veranderd is in mijn sonos opstelling.
Update:
ethernetkabel verwijderd uit de router en de playbase word weer zichtbaar op het netwerk.
Ik heb alle troubleshooting methodes al geprobeerd via de sonos website.
Ik heb ingelogd in de router op mijn lan vind ik een sonoszp (ik weet niet of dit de playbase is, ik heb namelijk ook nog een sonos one) verder heb ik mijn wifi via een mesh systeem los van de router lopen hierop kan ik apparaten checken en alleen de one word gevonden. Ook via netwerk op mijn laptop vind ik alleen de sonos one.
Ik ben de playbase dus compleet kwijt op het netwerk. Wie weet wat ik kan doen om hem weer actief te krijgen.
Ik heb geen nieuwe router of iets dergelijks. Het enige wat ik heb gedaan is op mijn nieuwe laptop de sonos controller geïnstalleerd. Dat is het enige wat deze week veranderd is in mijn sonos opstelling.
Update:
ethernetkabel verwijderd uit de router en de playbase word weer zichtbaar op het netwerk.
Beste antwoord door Tim S
Zie toch graag het bevestigings nummer van diagnose tegemoet, misschien dat ik hier iets in terug zie en duidelijkheid kan geven waarom de Playbase het even niet deed.
Bekijk origineelReageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.