Beantwoord
Grootste dure miskoop ever......
Ik wilde graag een soundbar, omdat ik muziek wilde streamen van mijn mobiel naar een luidspreker en omdat ik het geluid van de tv slecht vond.
Iedereen adviseerde Sonos, maar vanwege de prijs, zag ik het niet zitten, maar iedereen was lovend... Helaas geldt dit niet voor mij.... Alles wat het zou moeten doen werkt niet.... Een expert erbij gehaald, omdat het aan het netwerk zou liggen, maar ook dit is niet het geval...
Alles is geprobeerd, netwerk opnieuw installeren, storende apparaten uit zoals apple tv, andere apparaten gebruiken, maar niets helpt..... Ook de Sonos opnieuw koppelen, installeren, etc. helpt niet.... waardeloos systeem...
Als iemand nog weet wat ik aan onderstaande dingen kan doen? Ik heb een Philips PUS Ambilight tv uit 2018, apple tv 4, macbook pro, iPhone xs.....
1. streamen van muziek naar iphone werkt niet, muziek valt continu uit
2. netflix kijken is een ramp, steeds een alien, piep geluid
3. tv kijken gaat niet, geluid loopt 10 seconden voor op het beeld
4. alarm instellen onmogelijk, tijd van 07:00 is niet aan te passen
5. afspeellijst aanmaken gaat niet
Wie o Wie?
Iedereen adviseerde Sonos, maar vanwege de prijs, zag ik het niet zitten, maar iedereen was lovend... Helaas geldt dit niet voor mij.... Alles wat het zou moeten doen werkt niet.... Een expert erbij gehaald, omdat het aan het netwerk zou liggen, maar ook dit is niet het geval...
Alles is geprobeerd, netwerk opnieuw installeren, storende apparaten uit zoals apple tv, andere apparaten gebruiken, maar niets helpt..... Ook de Sonos opnieuw koppelen, installeren, etc. helpt niet.... waardeloos systeem...
Als iemand nog weet wat ik aan onderstaande dingen kan doen? Ik heb een Philips PUS Ambilight tv uit 2018, apple tv 4, macbook pro, iPhone xs.....
1. streamen van muziek naar iphone werkt niet, muziek valt continu uit
2. netflix kijken is een ramp, steeds een alien, piep geluid
3. tv kijken gaat niet, geluid loopt 10 seconden voor op het beeld
4. alarm instellen onmogelijk, tijd van 07:00 is niet aan te passen
5. afspeellijst aanmaken gaat niet
Wie o Wie?
Beste antwoord door bonesnl
Das knap, dat het geluid 10 sec voor loopt.
Sonos even bekabeld aan het netwerk hangen om te testen, nog steeds zelfde problemen, dan gauw omruilen.
Bekijk origineelSonos even bekabeld aan het netwerk hangen om te testen, nog steeds zelfde problemen, dan gauw omruilen.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.