Beantwoord
Geen geluid meer uit de (play1) surround speakers. Wellicht door laatste update.
Hallo,
Sinds een aantal dagen komt er geen geluid meer uit mijn surround speakers. De opstelling is de playbase met 2x play1. Ik heb alles al een keer naar fabrieksinstellingen gezet en meerdere malen opnieuw toegevoegd. Op de play1 kan ik het geluid van deze opstelling wel harder en zachter zetten dus de verbinding is er. Ook in de controller zijn ze zichtbaar. Wat kan er aan de hand zijn?
Sinds een aantal dagen komt er geen geluid meer uit mijn surround speakers. De opstelling is de playbase met 2x play1. Ik heb alles al een keer naar fabrieksinstellingen gezet en meerdere malen opnieuw toegevoegd. Op de play1 kan ik het geluid van deze opstelling wel harder en zachter zetten dus de verbinding is er. Ook in de controller zijn ze zichtbaar. Wat kan er aan de hand zijn?
Beste antwoord door Emily P
Mooi om te horen dat je het telefonisch hebt weten op te lossen. Bedankt ook voor de terugkoppeling 🙂 Als je nog verdere problemen ervaart, horen we dit natuurlijk graag.
Bekijk origineelReageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.