Beantwoord
Haperend geluid via Netflix
Als ik Netflix stream via mijn Sony Bravia KDL-49WE660 krijg ik een schokkerig geluid via mijn Sonos Playbar, 2x Sonos One's en PlayBass. Het geluid schokt alleen via Netflix. YouTube, muziek streamen en tv kijken werkt perfect. Waar kan dit aan liggen?
Beste antwoord door Tim S
Er word geen volwaardig Dolby Digital 5.1 signaal aangeboden, en Sonos schakelt daarom veel naar een Stereo signaal.
Ziet er naar uit dat uw Samsung TV iets met het Netflix geluid doet waardoor dit niet goed op de Sonos word aangeboden.
Kijk je toevallig ook TV programma's wat afkomstig is van een aparte decoder die per HDMI dit signaal aan de TV geeft?
Mogelijk zit in die decoder Netflix gebakken, en zou je deze Netflix kunnen gebruiken ipv de Netflix die in je TV verwerkt zit.
Bekijk origineelZiet er naar uit dat uw Samsung TV iets met het Netflix geluid doet waardoor dit niet goed op de Sonos word aangeboden.
Kijk je toevallig ook TV programma's wat afkomstig is van een aparte decoder die per HDMI dit signaal aan de TV geeft?
Mogelijk zit in die decoder Netflix gebakken, en zou je deze Netflix kunnen gebruiken ipv de Netflix die in je TV verwerkt zit.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.