Beantwoord
Sonos Beam werkt niet goed als tv decoder is aangesloten
Al een tijdje heb ik de beam via hdmi arc aangesloten en het werkte perfect! Sinds kort ben ik alleen overgestapt met mijn tv pakket van Telfort naar Youfone (sowieso geen aanrader). Zodra ik de nieuwe tv decoder aansluit via hdmi kabel aan de tv raakt de Beam helemaal van slag. Ik krijg geen contact meer met tv en soms is hij ook onvindbaar als ik de app.
Om alles weer werkend te krijgen hoef ik alleen maar de hdmi kabel uit de tv decoder te trekken en alles werkt direct weer. Hij legt dan gelijk contact met tv en geluid schakelt direct terug naar de Beam.
Heeft iemand een idee welke storing die tv decoder veroorzaakt? Alvast dank!
Om alles weer werkend te krijgen hoef ik alleen maar de hdmi kabel uit de tv decoder te trekken en alles werkt direct weer. Hij legt dan gelijk contact met tv en geluid schakelt direct terug naar de Beam.
Heeft iemand een idee welke storing die tv decoder veroorzaakt? Alvast dank!
Beste antwoord door Frank N
Hi David, dat klinkt als een erg vervelend probleem. Zou je eens een diagnose willen maken in de app wanneer de Beam normaal functioneert (dus zonder de decoder aangesloten) en een diagnose wanneer de Beam niet zichtbaar is in de app. Om het af te maken graag nogmaals een diagnose wanneer de situatie is 'hersteld'.
Instructies over hoe je een diagnose maakt staan hier.
Plaats graag de diagnosenummer hier zodat we deze kunnen inzien.
Bekijk origineelInstructies over hoe je een diagnose maakt staan hier.
Plaats graag de diagnosenummer hier zodat we deze kunnen inzien.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.