Beantwoord
Stereo naar surround switchen
Hallo, ik ben in bezit van een Sonos Beam + 2x Sonos One. Ik vroeg mij af of ik met opstelling de volgende indeling / configuratie kan maken binnen dezelfde kamer:
(A) Enkel de Beam - wanneer ik geluid van TV alleen over de Beam wil laten lopen
(B) Beam + 2x Sonos One in surround - wanneer ik geluid van de TV in surround wil horen
(C) Enkel 2x Sonos Ons in stereo - wanneer ik enkel stereo-geluid wil voor bv muziek
Ik heb nu de volgende configuratie:
Kamer A - enkel de Beam
Kamer C - enkel de Sonos One’s in stereo
Ik mis dus nog variant (B) - is dit mogelijk? Graag advies! Dank!
(A) Enkel de Beam - wanneer ik geluid van TV alleen over de Beam wil laten lopen
(B) Beam + 2x Sonos One in surround - wanneer ik geluid van de TV in surround wil horen
(C) Enkel 2x Sonos Ons in stereo - wanneer ik enkel stereo-geluid wil voor bv muziek
Ik heb nu de volgende configuratie:
Kamer A - enkel de Beam
Kamer C - enkel de Sonos One’s in stereo
Ik mis dus nog variant (B) - is dit mogelijk? Graag advies! Dank!
Beste antwoord door Eddie the Eagle
Hi, het gaat zeker maar het vereist telkens handmatige aanpassingen via de app. In je huidige configuratie heb je 2 aparte kamers, A en C. Voor de surround configuratie wordt alles gekoppeld naar 1 kamer, in jouw geval dus configuratie B. Het vervelende is dat je altijd handmatig zult moeten koppelen en weer loskoppelen om te switchen tussen A/C en B. Het zou mooi zijn als de Sonos App dit wat eenvoudiger zou ondersteunen met een enkele klik maar dat is helaas niet het geval.
Bekijk origineelReageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.