Beantwoord
Via glasvezel playbar stereo geluid op 2x Play:5?
Ik wil graag een playbar met twee play 5's aan gaan schaffen. Ik heb echter nog 1 vraag.
Is het mogelijk om het geluid van de TV, welke via de glasvezel aangeboden wordt aan de playbar, ook als stereo af te spelen op twee play:5's?
Dit betekent dus eigenlijk dat ik in sommige gevallen (stereo signaal van de TV) alleen via de play:5's wil horen en niet uit de playbar.
Ik kan hier niets over terugvinden in de documentatie nl.
Is het mogelijk om het geluid van de TV, welke via de glasvezel aangeboden wordt aan de playbar, ook als stereo af te spelen op twee play:5's?
Dit betekent dus eigenlijk dat ik in sommige gevallen (stereo signaal van de TV) alleen via de play:5's wil horen en niet uit de playbar.
Ik kan hier niets over terugvinden in de documentatie nl.
Beste antwoord door Stortkoker
Voor de geïnteresseerden:
Inmiddels, ondanks de twijfel, de playbar aangeschaft in combinatie met twee play 5's. Omdat ik de playbar voor het luisteren naar stereo muziek op de tv niet ideaal vindt. Je kunt de play 5's toevoegen aan de kamer, waardoor je in staat bent het volume onafhankelijk te regelen van elkaar. dwz dat je de playbar zacht (lees uit) kunt zetten en de play 5's hard (lees aan).
Dit is overigens niet mogelijk wanneer je de play 5's koppelt aan de playbar als surround speakers. Dan kun je het volume niet regelen.
Bekijk origineelInmiddels, ondanks de twijfel, de playbar aangeschaft in combinatie met twee play 5's. Omdat ik de playbar voor het luisteren naar stereo muziek op de tv niet ideaal vindt. Je kunt de play 5's toevoegen aan de kamer, waardoor je in staat bent het volume onafhankelijk te regelen van elkaar. dwz dat je de playbar zacht (lees uit) kunt zetten en de play 5's hard (lees aan).
Dit is overigens niet mogelijk wanneer je de play 5's koppelt aan de playbar als surround speakers. Dan kun je het volume niet regelen.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.