Beantwoord
HOME CINEMA 5.1
Hallo,
Ik ben op zoek naar een nieuwe home cinema set en mijn interesse is gevallen op sonos.
Ik zou graag jullie meningen willen hebben over deze setup. Sonos Playbar, sub + 2 x play 1
Ik ben een film/serie liefhebber en mijn vrouw houd ervan om muziek te luisteren.
Voor muziek is het een goed apparaatje maar hoe staat het tot films/serie kijken?
ik weet dat het geen dts uitgeeft en dat het ook geen echt 5.1 geluid weergeeft.
Ik ken niemand in mijn omgeving die deze opstelling heeft daarom mijn vraag hier.
Mvg Ron
Ik ben op zoek naar een nieuwe home cinema set en mijn interesse is gevallen op sonos.
Ik zou graag jullie meningen willen hebben over deze setup. Sonos Playbar, sub + 2 x play 1
Ik ben een film/serie liefhebber en mijn vrouw houd ervan om muziek te luisteren.
Voor muziek is het een goed apparaatje maar hoe staat het tot films/serie kijken?
ik weet dat het geen dts uitgeeft en dat het ook geen echt 5.1 geluid weergeeft.
Ik ken niemand in mijn omgeving die deze opstelling heeft daarom mijn vraag hier.
Mvg Ron
Beste antwoord door Siemp
Zelf heb ik sinds kort de Playbar, sub en twee play 3's. Ik ben tot nu toe zeer tevrede, al hoop ik dat de software in de toekomst wat meer opties gaat krijgen. Vooral het op kunnen slaan van verschillende settings is geen overbodige luxe. Nu moet ik telkens de settings aanpassen als ik TV ga kijken of muziek ga luisteren. Verder een super geluid, super makkelijk in gebruik. Ik heb voor de pay3's gekozen omdat die net wat meer power hebben, lijkt mij voor muziek wel fijn. Ik wil nog een setje play 1s hebben als verplaatsbare geluidsbron. En in de toekomst een play 5, maar daar is een nieuwe van opkomst, daar wacht ik nog maar even op 🙂
Bekijk origineelReageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.