Skip to main content
Beantwoord

zoeken in muziekbibliotheek

Ik ben gaan scrollen in de bestaande topics en vind het één en ander 8/9 maand terug maar vind tot op heden geen antwoord op mijn vraag : hoe kan ik zoeken in mijn muziekbibliotheek ipv de lijst door te scrollen ?

Bestaat die functie ondertussen - kijk ik er naast ? 

dank alvast

Heidi

Beste antwoord door Astrid L

Ah, ok, ik ben mee. Dankjewel om dat te verduidelijken!

Het maken van playlists staat, als ik me niet vergis, op de planning voor de app, al is er momenteel nog geen datum vastgelegd waarop de functie terug beschikbaar zou zijn.

De Chief Innovation Officer, Nick Millington, heeft op 14 maart wel een update gepost over de app-updates die er nog aan zitten te komen, en de playlist-functie wordt er wel in vermeld. Ik kan je jammer genoeg dus (nog) geen datum geven waarop de functie er terug is, maar hopelijk biedt het artikel wel al een beetje meer info aan je. 😄

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

4 Reacties

Astrid L
Forum|alt.badge.img+2
  • Sonos Staff
  • 59 reacties
  • 24 maart 2025

Dag ​@Heidi Meulenaere , welkom in de Sonos community!

Gebruik je de mobiele app en zo ja: heb je de laatste versie geïnstalleerd?

Normaal gezien zou de zoekfunctie in de muziekbibliotheek al terug beschikbaar moeten zijn sinds de update van 28 oktober 2024. 😄

Dag Astrid

Dank je ! 

Ik heb mij echter verkeerd uitgedrukt. 

Ik wil zoeken onder Nummers in de muziekbib ipv scrollen om zo, zoals vroeger een tijdelijke afspeellijst van nummers aan te leggen, zoals vroeger kon …

Heidi

Astrid L
Forum|alt.badge.img+2
  • Sonos Staff
  • 59 reacties
  • Antwoord
  • 25 maart 2025

Ah, ok, ik ben mee. Dankjewel om dat te verduidelijken!

Het maken van playlists staat, als ik me niet vergis, op de planning voor de app, al is er momenteel nog geen datum vastgelegd waarop de functie terug beschikbaar zou zijn.

De Chief Innovation Officer, Nick Millington, heeft op 14 maart wel een update gepost over de app-updates die er nog aan zitten te komen, en de playlist-functie wordt er wel in vermeld. Ik kan je jammer genoeg dus (nog) geen datum geven waarop de functie er terug is, maar hopelijk biedt het artikel wel al een beetje meer info aan je. 😄

Astrid

dank je voor de info ! 😊

ik bekijk het artikel.

we zien er naar uit ! 

groeten

Heidi

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen