Skip to main content
Beantwoord

Zijn er nog mensen met problemen?

Het is zo dat ik laatste maanden redelijk wat problemen ondervindt op mijn sonos systeem. en ik wil eens horen hier nog mensen zijn met volgende problemen.

ik zit met volgende problemen:

• Geeft ook steeds en error als die content wilt laden op spotify of apple music (radio zender heb ik dit probleem niet)
  • update geeft hem regel matig en error
  • Volume balken van bepaalde speaker verdwijnen

Dit is het zo en beetje op dit moment in en notedop dus als mensen advies hebben over deze problemen zijn tips zijn altijd welkom. 

Beste antwoord door Erooij

Geen van genoemde problemen herken ik. In combi met een Playbase ervaar ik traagheid bij vooral volumeregeling, maar hier heb ik al voldoende over geschreven. 
Ook lees ik hier niets of zeer sporadisch over de genoemde problemen. Mijn advies zou dan dus zijn om toch eens met Sonos te bellen.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

4 Reacties

• Auteur
  • Novice
  • 2 reacties
  • 3 april 2025

Het is ook zo dat ze vaak niet meer online durven komen en dat ik ze soms gewoon niet zie via bepaalde apps van sonos. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4405 reacties
  • Antwoord
  • 3 april 2025

Geen van genoemde problemen herken ik. In combi met een Playbase ervaar ik traagheid bij vooral volumeregeling, maar hier heb ik al voldoende over geschreven. 
Ook lees ik hier niets of zeer sporadisch over de genoemde problemen. Mijn advies zou dan dus zijn om toch eens met Sonos te bellen.

• Auteur
  • Novice
  • 2 reacties
  • 3 april 2025
Erooij schreef:

Dacht ik zeker als volgende stap te doen omdat ik al veel zelf had geprobeerd. 

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 23 reacties
  • 5 april 2025

Seepatrol…

ik herken ook het probleem al zijn ze mss niet identiek… afspelen uit de app van spotify lukt wel, hetzij moeilijker ( trager ) dan werken met de sonos app zelf… volume balkjes zijn ook nog niet helemaal wat het zou moeten zijn … ( zie foto waarop muziek aan het afspelen is in keuken maar de balk tijdelijk onbruikbaar is … ) het is wel al beter dan voorheen toen de balkjes echt enorme vertraging hadden en hun eigen leven leidden … ook heb ondervonden dat de speakers heel weinig of niet meer vanzelf uitvallen…ik vermoed ( hoop ) dus dat bij verdere updates iedereen van zijn problemen af zal zijn .

Grts Wesley.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen