Skip to main content
Beantwoord

verbinding valt weg met nieuwe app

Sinds ik de S1 app niet meer gebruik valt telkens mijn verbind met de Sonos app weg. Hij laadt dan geen content of ik kan geen volume regelen. 

wie weet er een antwoord??

Beste antwoord door Erooij

Ik zie dat je ook een Playbase hebt. Heb je daar 2 surrounds aan gekoppeld? Recent is er hier een topic over geweest. Mijn vermoeden is dat Sonos een probleem heeft met de Playbase in combinatie met surrounds. En dit dan sinds de overgang naar de nieuwe app.

Zelf heb ik inmiddels de surrounds in stereo staan en geniet van een mooi geluid bij muziek door de Playbase te groeperen met de stereo speakers. Voor tv kijken doe ik het dan maar met de Playbase.

Je zou eens met Sonos kunnen bellen om ook van jouw kant dit probleem aan te kaarten.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

5 Reacties

106rallye
  • 8423 reacties
  • 30 maart 2025

Bedoel je “sinds ik de S2 app gebruik”, of bedien je helpt system nu anders?

• Auteur
  • Novice
  • 2 reacties
  • 31 maart 2025

Sinds ik de S2 app gebruik.

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4404 reacties
  • Antwoord
  • 31 maart 2025

Ik zie dat je ook een Playbase hebt. Heb je daar 2 surrounds aan gekoppeld? Recent is er hier een topic over geweest. Mijn vermoeden is dat Sonos een probleem heeft met de Playbase in combinatie met surrounds. En dit dan sinds de overgang naar de nieuwe app.

Zelf heb ik inmiddels de surrounds in stereo staan en geniet van een mooi geluid bij muziek door de Playbase te groeperen met de stereo speakers. Voor tv kijken doe ik het dan maar met de Playbase.

Je zou eens met Sonos kunnen bellen om ook van jouw kant dit probleem aan te kaarten.

• Auteur
  • Novice
  • 2 reacties
  • 31 maart 2025

Klopt, ik heb twee playbase en vijf 1tjes staan.

Dan zou ik de playbase onder de TV voor de Televisie moeten gebruiken en da anderen als stereo groep?

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4404 reacties
  • 31 maart 2025

Is mogelijk ja. Nadeel is dat de surrounds dan wegvallen. Je kunt ze wel groeperen bij tv-kijken, maar dat geeft een vreemd hol geluid.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen