Skip to main content
Beantwoord

Update duurt paar minuten

Vanavond is er een update beschikbaar voor het systeem. Duurt paar minuten, het afronden duurt 10 minuten en geeft Fout 1. Opnieuw proberen, Staat nu al 20 minuten te draaien zonder resultaat. Heel consument onvriendelijk!! Wat nu? ik heb het maar afgebroken.

Beste antwoord door 106rallye

En heeft het systeem inderdaad niet geüpdatet? Ik zie dat als ik de update eens handmatig doe er af en toe wat onduidelijkheid ontstaat tussen app en systeem. Sluiten en opnieuw opstarten van de app helpt dan.

Wat ook kan helpen is om de update gewoon automatisch midden in de nacht te laten doen. Mocht er dan toch iets misgaan dan heeft het systeem tijd om het nog eens te proberen.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

2 Reacties

106rallye
  • 8462 reacties
  • Antwoord
  • 8 april 2025

En heeft het systeem inderdaad niet geüpdatet? Ik zie dat als ik de update eens handmatig doe er af en toe wat onduidelijkheid ontstaat tussen app en systeem. Sluiten en opnieuw opstarten van de app helpt dan.

Wat ook kan helpen is om de update gewoon automatisch midden in de nacht te laten doen. Mocht er dan toch iets misgaan dan heeft het systeem tijd om het nog eens te proberen.

• Auteur
  • Novice
  • 1 reactie
  • 8 april 2025

hoi 106ralley, de update is toch gelukt. ik heb op jouw advies nu de automatische update ingsteld. bedankt!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen